Sceglite u vostru paese o regione.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskeraБеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїна

Op-amp 'Zero-drift' travaglia in 4,5 à 36V

EVAL-ADA4523-1ARMZ-eval-board

L'uscita hè ferrovia-à-ferrovia, è l'entrata include u ferru negativu - travagliendu da 100mV sottu u ferru negativu à 1,5V sottu u ferru pusitivu.

A tensione massima offset hè ± 4µV è, per via di circuiti autocalibrativi, sta deriva à solu 0,01µV / ° C (massimu à 5V) - è ADI rivindica una deriva zero cù u tempu.

U rumu di ingressu hè tipicamente 88nVp-p (0.1Hz à 10Hz) cù densità spettrale 4.2nV / √Hz tipica à 1kHz. Questu hè cumminatu cù 168dB PSRR tipicu (rigettu di l'alimentazione, qualsiasi fornimentu V) è 160dB CMRR (rigettu in modu cumunu, -15,1V à + 13,5V cumunu, alimentazione 30V).


U guadagnu di tensione à ciclu apertu hè tipicamente 160dB (-14,75Vout à + 14,75Vout in 10kΩ, alimentazione 30V). U pruduttu di larghezza di banda di guadagnu hè tipicamente 5MHz.

ADA4523-1-opamp-app-cctApplicazione tipica

Questu hè un amplificatore stabilizatu da elicotteri cù circuiti per suppressione i toni inattivi à a frequenza di tagliu è e so strane armoniche à sottu a tensione offset. A magnitudine tipica di ondulazione à a frequenza di tagliu 330kHz, secondu ADI, hè menu di 1µVrms.

Un modu di spegnimentu hè inclusu per l'applicazioni à bassa potenza, spegne à
Per fà cumpatibile logica di spegnimentu indipendentemente da e rotaie di l'amplificatore, ci hè un pin 'SDCOM' per cunnesse à a terra logica, dopu u pin 'SD' diventa 3V o 5V logica cumpatibile relative à quellu pin (logica '0' per chjodi).

L'opzioni di pacchettu sò tutti 8 cunduttori: SOIC, MSOP o LFCSP.

Ci hè una scheda di valutazione (in a foto) chjamata EVAL-ADA4523-1ARMZ chì include un op-amp imballatu MSOP cunnessu per u guadagnu 101x senza inversione - dendu una larghezza di banda utilizzabile di ~ 39.6kHz. "Questa limitazione in a larghezza di banda agisce cum'è un filtru low-pass chì rifiuta artefatti generati da a frequenza di tagliu interna 330kHz", secondu ADI. "U layout diminuisce l'effetti termocoppia di a traccia è di cumpunenti chì introducenu tensioni offset più grande di a tensione massima offset".

L'applicazioni sò previste in alta dinamica: test, misurazione è strumentazione - acquisizione di dati, tampone di riferimentu (vedi circuitu), scale elettroniche, amplificatori di termocoppia, amplificatori di strain gauge è sensu di currente di bassu latu, per esempiu.

A pagina di u produttu hè quì

In 2015, ADI hà publicatu l'ADA4522, un op-amp di precisione à bassa deriva da 4,5 à 55V dispunibile in forme singuli, duali è quad.

Cum'è a scheda di dati di u novu ADA4523 ammenta "per amplificatore" parechje volte, qualchì pianu per a versione duale o quad ADI?

"Puderemu liberà un amplificatore duale o quad in u futuru - hè una pussibilità. A ora, avemu solu a versione unica chì hè ADA4523-1 ", hà rispostu ADI à Electronics Weekly.