
U modu DP-Alt permette u trasferimentu di signali DisplayPort attraversu un connettore USB Type-C.
Chjamatu PI3DPX1207Q, u chip di i Diodi supporta specificazioni 8.1Gbit / s DP1.4 è 10Gbit / s USB 3.2.
Hè una "trasparenza, prutucolu-agnosticu re-driver capacità per una gamma di applicazioni automobilistiche cumprese sistemi di infotainment è pannelli di visualizazione di cluster", hà dettu a cumpagnia. chì in listessu tempu hà annunziatu chì Qualcomm l'hà specificatu per l'applicazioni d'infotainment in a 'piattaforma di sviluppu di l'automobile' Snapdragon (ADP) - chì si basa nantu à a terza generazione di piattaforma di cabina di guida automobilistica Snapdragon.
Aduprà cù visualizazioni finu à 8K hè pussibule, "interamente trasparente per canalizà a furmazione di u ligame", hà dettu Diodes. "L'equalizazione lineale ùn blocca micca i cuntrolli di canali adattativi di u Receiver DFE, supportendu DisplayPort Transparent LT [link training] senza dipendenza di l'ascoltatore di canali DP-Aux".
Ognunu di i canali differenziali lineari 4-à-4 hè controllabile via I2C cumanda, cumpresi equalization, gain, è swing swing. Alcune impostazioni cuntrullate da i pin sò ancu dispunibili.
I controlli includenu ancu l'ajustamentu di i parametri di integrità di u signale per a compensazione è a rimozione di l'interferenza di u jitter interferenza.
Un switch AUX integratu è un ascultore AUX ponu monitorà per i cumandi di spegnimentu DisplayPort o una istruzzione di spegnimentu via l'I2Interfaccia C.
Vene in un pacchettu TQFN 42pin, supporta a documentazione PPAP è hè fabbricatu in strutture certificate IATF16949.
A scheda di dati ùn pare micca esse generalmente disponibile, tuttavia, ci hè una breve pagina di produttu
A pagina di u produttu hè quì