Sceglite u vostru paese o regione.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskeraБеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїна

Più infurmazione nantu: u front-end di u sensore analogicu 24bit include l'elaborazione di u segnale è l'interfaccia di ciclu

Renesas-ZSSC3240-analogue-front-end-1115

I circuiti di supportu per alimentà u sensore sò inclusi, è a misura hè ratiometrica - l'amplificatore di guadagnu programmabile in duie tappe pò accoglie sensori da 1mV / V finu à 500mV / V (500Ω à 60kΩ).

Una fonte di corrente in chip permette ancu di leghje sensori chì includenu a resistenza di platinu Pt100 è termometri di tippu di diode, è un sensore di temperatura in chip hè inclusu.

E uscite ponu esse attraversu SPI (10 MHz), I2C (standard, veloce è veloce) o un I2Formatu à filu 100kHz derivatu da C marcatu 'OWI' da Renesas.


I dati OWI ponu esse rimandati per mezu di un loop di corrente da 4mA à 20mA in esecuzione trà 7V è 48V cù un transistor di modulazione npn esternu. U travagliu cù una JFT esterna, i circuiti interni sò furniti per derivà una ferrovia di alimentazione 5V per u chip da u ciclu attuale.

Ci hè ancu una surtita analogica - micca derivata direttamente da u signale di ingressu, ma da a surtita digitale di u processatore di currezzione ricustituita per mezu di un ADC da 16 bit. Sò supportate tensioni assolute (0 -10V) è ratiometriche, loop di corrente, o interruzzione di uscite analogiche.

L'operazione di chip hè in unu di i trè modi basi

U modu di sonnu hè raccomandatu per i sensori cun uscita puramente digitale. U statu di inattività hè automaticamente inseritu dopu à l'esecuzione di u cumandamentu per u cunsumu minimu attuale, mentre l'interfaccia resta ascoltata accetta cumandamenti.
Si sveglia dopu avè ricevutu un cumandamentu validu, esegue, furnisce i risultati à l'interfaccia digitale, è torna à stà in panna dopu a ricerca di dati. A ricerca di dati ripetuti ùn hè micca supportata, nè l'outpt analogicu hè.

U modu di cummandu hè u più adattu per a valutazione, a prova è a calibrazione. Tutti i cumandamenti sò dispunibuli, sia l'output digitale sia analogicu sò supportati, è tutte e funzioni sò dispunibili. Interazione digitale ripetuta è cuntinua sò dispunibili.

U modu ciclicu hè autonomu, cù e misurazioni di u sensore ripetute automaticamente è trasfurmate in aghjurnamenti di uscita (numerichi o analogichi o tramindui). Stu modu hè cunsigliatu per l'applicazioni di uscita analogica. U tassu di misura (dunque u tassu d'aghjurnamentu di a pruduzzioni) hè configurabile.

L'operazione hè più di 2,7 V à 5,5 V (7 V à 48 V cù u JFET esternu) è -40 ° C à 125 ° C.

L'imballu hè die-on-wafer o 4 x 4mm QFN cù fianchi bagnabili per l'ispezione di u flussu novu.

L'applicazioni sò previste in pressione, flussu è rilevamentu di livellu, automatizazione di processi, automatizazione di fabbrica, biancheria bianca, climatizazione, scale di pesatura, monitorizazione di pressione sanguigna è monitor di salute

A pagina di u produttu hè quì