
Chjamatu ARM Mali-C71, hè u primu pruduttu risultatu da l'acquistu di ARM di Apical basata in Loughborough l'annu scorsu.
Hè un bloccu di hardware cuntrullatu da software chì offre 1.2Gpixel / s di trasfurmazioni.
L'interfacce hardware cù un massimu di quattru fotocamere, producendu flussi di bit di immagini elaborate chì ponu poi esse aduprati per guidà un display - un specchiu retrovisore elettronicu per esempiu - o u flussu di bit pò esse alimentatu in intelligenza artificiale per attività cum'è ricunniscenza d'oggetti, movimentu stima è fusione di sensori.
Per estrarre i dettagli di l'immagine in cundizioni di cuntrastu elevatu, larga gamma dinamica (24 fermate = 224 = 144dB) l'operazione di trasfurmazione hè implementata.
Questu richiede più esposizioni (funziona cù 1, 2, 3 o 4) da u sensore di l'immagine, ognuna in un ambiente di esposizione diversu. U muvimentu trà esposizioni per via di a velocità di u veiculu hè contabilizatu in a trasfurmazione.
Dopu parechje trasfurmazioni di l'immagine, u risultatu di a gamma dinamica larga pò esse cumpressu à 14, 12, 10 o 8 bit. Dui canali di cumpressione simultanea sò furniti, u portavoce di l'ARM Richard York hà dettu à Electronics Weekly, unu per a visione umana via un display, è unu per l'algoritmi di visione macchina.
E fotocamere cù parechji tippi di pixel ponu esse accolti. Questi includenu: RGGB, RGB (IR), RCCC (induve C = chjaru) è RCCG.
Cù l'usu automobilisticu in mente, u processatore di l'immagine hè cuncepitu per a sicurezza funzionale - cun conformità ASIL D / ISO 26262 è SIL3 / IEC 61508.
Inclusi sò> 300 circuiti di rilevazione di difetti, autotest integratu, verificazione di ridondanza ciclica nantu à i percorsi di dati è ogni pixel hè marcatu per affidabilità, hà dettu ARM.
U supportu include un software di riferimentu per cuntrullà l'ISP, u sensore, u bilanciamentu di u biancu è l'autoesposizione, un fogliu di strada per u software automobilisticu pensatu per a conformità ASIL, un inseme di strumenti di sintonizazione è di calibrazione, è un ecosistema per supportà a sintonizazione è a creazione di un usu specificu casi è sensori.
A prupietà intellettuale Mali-C71 hè prevista per occupà ~ 2mm2 nantu à SoCs, è "una piccula manciata" di clienti anu digià cuncipitu-in, hà dettu York, cumpresu quellu chì hà u siliziu torna da u fab.