
I processori combinanu e prestazioni computazionali ('flops') cù e prestazioni di trasfurmazione di pixel (pixel / clock).
In generale, i flops pre-processanu l'immagine - in ambienti di ghjocu ricchi, rilevazione di oggetti automobilistici, realtà aumentata è realtà virtuale, per esempiu - allora u processatore di pixel crea poligoni per a visualizazione.
Custruitu nantu à a recente serie 8XE, e nuove GPU, chjamate 8XE Plus, anu 2x o 4x a putenza computazionale.
Per esempiu, u 8XE GE8300 offre 4pixel / clock è finu à 32 32bit flops / clock.
U Series8XE Plus GE8325 hè ancu 4pixel / clock, ma raddoppia a capacità di 32 bit in virgola flottante à 64 flops / clock.
GE8340 hè dinò 4pixel / clock, ma hè radduppiatu di novu à 128 FP32 ops / clock.
E duie serie 8XE è 8XEP offrenu un doppiu tassu di supportu in virgola flottante 16bit.
"Stemu spinghjendu versu l'ambiente di ghjocu induve a ghjente vole fà più trasfurmazioni prima di spinghje i pixel à u schermu", hà dettu à Electronics Weekly Graham Deacon v-p di l'attività PowerVR di Imagination Technologies. «A serie XE originale era per ghjocu casuale - cum'è Angry Birds. Avà avemu una video à 360 ° da FaceBook è applicazioni simili à Google Cardboard ". - U video à 360 ° implica a resa di quattru imaghjini in una scatula virtuale per vede tutte e immagini.
Cum'è una guida appruvata, 8XE puderia rende ghjochi casuale à 720p o 1080p, mentre 8XE Plus pò rende ghjochi sofisticati à 1080p, hà dettu.
A capacità di trasfurmazioni aumentata permette ancu, per esempiu, l'identificazione di l'ughjettu in-imagine è a cucitura panoramica rapida per a fotografia.
In vittura, più display sò resi pussibili da GPU 8XE Plus, hà dettu Deacon: dashboard simultaneu, navigazione. infotainment è camera di retromarcia, per esempiu.
Rendering games à 1080p significa megliu imagine da TV digitale è set-top boxes. Secunnu Deacon, i ghjochi tendenu à esse resi à una risoluzione più bassa - 720p nantu à a serie 8XE - poi aumentata à HD o 4K da una fase successiva di u pipeline di trasfurmazione. A resa 1080p aumenta a risuluzione di l'imagine dispunibule per i display di HD o sopra.
Tutte e GPU 8XE Plus rendenu à 4pixel / clock è a serie standard 8XE offre opzioni 4pixel / clock è 2pixel / clock, à chì l'Imaginazione hà appena aghjuntu 8XEs à 1pixel / clock è 8pixel / clock.
L'ultima hè a più putente di tutte e GPU XE - cullendu in un territoriu telefunu di alta gamma, hà dettu l'impresa. Andà più veloce hà necessariu un passu finu à a serie 7XT di l'Imaginazione. "Quessi sò più scalabili è focalizati nantu à prestazioni / W piuttostu chè prestazioni / mm cum'è GPU XE", hà dettu Deacon - attenti à l'annunziu di una serie 8XT in 2017.
Una opzione YUV 10bit nantu à certe GPU 8XE hè avà da esse offerta per TV di gamma dinamica alta, è ci hè virtualizazione di hardware multi-duminiu per a securità anti-pirateria.
A GPU GE8430 hà 10 bit YUV è produce 8 pixel / clock è offre finu à 128 32bit floating point ops / clock - è finu à 256 16bit flop / clock cù doppia tarifa.
U supportu software per GPU 8XE Plus vene attraversu grafiche, computazione è visione API cumprese OpenVX 1.1 è OpenCL 1.2. "In i mercati di gamma media, stu supportu hè criticu postu chì tali dispositivi ùn includenu micca tipicamente hardware dedicatu per a visione è u calculu", hà dettu Imaginazione. OpenGL ES 3.2 è Vulkan 1.0 sò ancu cuparti.
I kit di ottimisazione di cuncepimentu fisicu (DOK) saranu ancu dispunibili, è i sviluppatori uttenenu accessu gratuitu à u SDK PowerVR multipiattaforma per supportà u sviluppu di l'applicazione grafica 3D.
"I GPU Series8XE è Series8XE Plus sò dighjà licenziati da più clienti per TV, scatule set-top, dispositivi mobili di gamma media è applicazioni automobilistiche", hà dettu Imaginazione.