
"Quessi sò i primi filtri in modu cumunu nantu à u mercatu cù qualificazione di qualità automobilistica è a conformità à l'altezza di l'automobile garantita", hà dichjaratu ST. "Ùn sò micca solu produtti è qualificati secondu i requisiti AEC-Q101, ma sò ancu cuncepiti è testati contr'à specificità di l'eccessione automobilistica cum'è ISO10605."
I prudutti pruteggenu ognunu duie coppie di linee di dati, è consistenu in dui stufi di modu cumunu (unu per coppia) è quattru diodi Zener (unu per linea).
ECMF04-4HSM10Y hà una larghezza di banda differenziale 2.2GHz per suppressione u rumore in modu cumunu in HDMI 1.4, MIPI è cunnessioni. L'attenuazione ghjunghje à -25dB à 900MHz è -14dB à 1.5GHz - impedendu, secondu a ST, u rumu irradiatu di riduce a sensibilità di l'antene cellulare è GPS.
ECMF04-4HSWM10Y hà una larghezza di banda 3.5GHz, è pò funzionà cun bus LVDS, DisplayPort, USB 3.1 è HDMI 2.0. Ci hè una attenuazione di -30dB à 2.4GHz è -16dB à 5.0GHz - sta volta prutegge, secondu a cumpagnia, apparecchiature Bluetooth è antenne Wi-Fi V2X (veìculu à tuttu), è ancu sistemi cellulari è GPS.
Tramindui i prudutti vene in pacakges QFN10L 2,6 x 1,35 mm - 3,5 mm2impronta, è alta 0,75 mm.
"I filtri sò per un funziunamentu affidabile di ADAS (sistemi di assistenza à u cunduttore), sò posti nantu à e linee di dati à grande velocità per a fotocamera, radar, visualizazione, multimediale è altre cunnessioni per prevene interferenze cù apparecchiature di cumunicazione wireless", hà dettu ST.